Πρόγραμμα ενίσχυσης της ενσυναίσθησης

2024-02-20

Παίρνοντας αφορμή από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και αξιοποιώντας τη συμμετοχή του σχολείου στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα για τη χρήση της ρομανί στην εκπαιδευτική διαδικασία, οι εκπαιδευτικοί της Β΄ τάξης, Ελένη Ρηγούλη και Ελένη Χατζή ασχολήθηκαν με τα συναισθήματα, την αναγνώριση και την έκφρασή τους (και στις μητρικές γλώσσες των παιδιών), καθώς και με σχετικά φύλλα εργασίας, κατασκευές και παιγνιώδεις δραστηριότητες.

Στα πλαίσια της ενασχόλησής τους αυτής, ζήτησαν τη συνδρομή της ψυχολόγου του σχολείου, Δήμητρας Κοντοχρήστου και της κοινωνικής λειτουργού Κυριακής Βασιλικού, ώστε να εκπονηθεί ένα σύντομο πρόγραμμα για την αναγνώριση και την ενίσχυση της ενσυναίσθησης. Κατά συνέπεια, την Τρίτη στις 20 Φεβρουαρίου, τα παιδιά της Β΄ τάξης καθοδηγήθηκαν σε ένα παιχνίδι έκφρασης συναισθημάτων και ενσυναίσθησης, στο οποίο συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό.

Αμέσως μετά, δημιούργησαν ένα κολάζ με το Δέντρο των Συναισθημάτων, βάζοντας καρδούλες αντί για φύλλα και γράφοντας πάνω τους διάφορα συναισθήματα στα ελληνικά και στα ρομανί. 

© 2024 Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε